vrijdag 22 februari 2013

Even wat over mij.

Hallo allemaal.

Inleiding:
Zoals jullie al hebben gezien heb ik deze blog nog niet zolang (vanaf 20/02/2013). Ik vind het erg leuk om deze blog te maken en er leuke berichten op te plaatsen over bijvoorbeeld taarten die ik heb gemaakt zodat jullie makkelijk leuke ideeën kunnen krijgen over taarten & cupcakes.

Over mij:
Ik ben Nadia Schoemaker en ben 13 jaar. Ik woon in Nieuwleusen en zit in volleybal bij Flash Nieuwleusen C1. Ik heb een broertje en een zus. Ik zit in Zwolle op School -Meander College- en zit in de 2e klas van Atheneum. Ik hou erg van creatieve dingen zoals het maken van taarten en cupcakes daarom heb ik hier een blog over gemaakt!

Willen jullie meer weten over mode & make-up? Kijk dan ook even op de blog van mijn vriendin: www.alwaysxthinkpink.blogspot.com

Bye bye x Nadia.

2 opmerkingen: