zondag 1 september 2013

It was my b'day :)

Hallo allemaal!

Woensdag ben ik 14 geworden:). Natuurlijk heb ik dit gevierd! Woensdag met miin familie, gisteren met vriendinnen en vandaag met de meiden uit mijn klas! In dit artikel wil ik jullie mij cadeaus laten zien.

Van mijn zus heb ik een paspop gekregen die ik erg graag wou hebben.
Van mijn ouders heb ik een paar gouden oorbellen gekregen. Ik kan eigenlijk alleen maar tegen echte gouden oorbellen want met andere oorbellen ontsteken m'n oren helemaal. Ik had er al een paar maar ben er hiervan 1 verloren... Het zijn parels met een klein hartje erop.

Van de overige cadeautjes heb ik een collage gemaakt. Dit is namelijk te veel om allemaal als aparte foto te plaatsen.

-Het zijn 6 potjes nagellak. 3 van Essence, 1 van Catrice en 2 ven NYC. Essence in de kleuren: 108 ultimate pink, 104 sweet as pink en 130 what's my name? Catrice in de kleur: 33 in the armee glow. En NYC in de kleuren: 002 full metal jacket en 013 aqua mystic.
-2 stripers van de Hema in de kleuren: 62 striping white en 64 striping pink. 
-Een nagelwiel van de Hema met 12 verschillende kleuren diamandjes. 
-Cadeaubonnen van de Hema, Kruitvat, DA en Xenos. 
-Cupcake vormpjes in de vorm van een cupcake.
-Een fotolijst.
-Koekjes deeg.
-Coca cola flesje met mijn naam.
-Vaseline.
-Douche spullen.
-Cosmopolitan
-Make-up kwasten

-xx- 

1 opmerking: