donderdag 1 augustus 2013

flower crown.

Hallo allemaal,

Bron: WeHeartIt


Het is gewoon nog steeds zomer in Nederland! En dat zou ook nog 1,5 week zo blijven! Dit is dus een goede tijd om een leuke bloemenkroon te maken! Het is super leuk en makkelijk om te maken. En je bent nog eens goedkoper uit als je er zelf één maakt.

Je begint met het kopen van de spullen. Dit is maar erg weinig aangezien je alleen een haarband en wat bloemetje hoeft te kopen. Ik had nog een aantal haarbanden thuis liggen die ik niet meer gebruikte. Deze heb ik dus gebruikt. Ook kun je bij de H&M haarbanden kopen voor €2,-. De bloemetjes heb ik gekocht bij de Action. De bloemetjes heb je dacht ik in het roze en wit. Ik heb de roze gekocht. Er zitten 6 bloemetjes en 1 bloemblaadje in het doosje Deze bloemetjes kostten maar €0,69. Dus je kunt je bloemenkroon zelf maken voor nog minder dan €3,-. Doen zou ik zeggen!

How to do?


Je pakt je spullen en legt dit bij elkaar. (afb.1)
Afb.1
Pak je haarband en één bloemetje. (afb.2)


Afb.2
Draai het bloemetje om je haarband heen. Dit kan makkelijk doordat er ijzerdraad in het steeltje van de bloem zit.












Doe dit vervolgens met alle 6 de bloemetjes. Ik heb zo'n 3 centimeter tussen elk bloemetje zitten.




 
 


Als laatst draai je het bloemetje naar de boven/voorkant zodat je het ijzerdraad/steeltje niet meer ziet als je de bloemenkroon om hebt.

 
 
 
Ik heb alleen soms last van één probleem... Het ijzerdraad drukt soms best in je hoofd wat pijnlijk kan zijn. En je krijgt er afdrukken van in je voorhoofd. Ik moet hier nog een oplossing voor vinden. Als jullie een oplossing hebben zou ik het fijn vinden als jullie die mij melden;).

Succes!
-xx-

(Dat vervelende kleine plaatje krijg ik niet weg, sorry daarvoor)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten